Ik wil mijn kind aanmelden bij CompaNanny. Hoe kan ik dat doen?

Er zijn 2 mogelijkheden. Je kunt je kind inschrijven of een contract sluiten met CompaNanny. Inschrijven betekent dat je je kind vrijblijvend en kosteloos aanmeldt voor een van onze vestigingen. Naar aanleiding van je inschrijving, ontvang je een brochure en kun je op de vestiging langs voor een rondleiding. Je kunt je kind inschrijven door in het menu op Inschrijven te klikken en de locatie naar keuze te selecteren.
Wanneer je een contract tekent met CompaNanny betekent dit dat je kind geplaatst is en dat hij/zij per de afgesproken startdatum begint in een groep van CompaNanny op de afgesproken vestiging. Of het mogelijk is direct een contract te sluiten, verschilt per vestiging op basis van beschikbaarheid.


 

Wat houdt het in als ik me inschrijf?

Inschrijven betekent dat je je kind vrijblijvend en kosteloos aanmeldt voor een van onze vestigingen. Naar aanleiding van je inschrijving, ontvang je een brochure en kun je op de vestiging langs voor een rondleiding. Binnen 5 werkdagen nadat je je kind hebt aangemeld, wordt er contact met je opgenomen door Customer Care om je wensen en de mogelijkheden te overleggen. Is er op het moment een wachtlijst, dan speelt je inschrijvingsdatum een rol bij het bepalen wanneer een plek beschikbaar is.

Kan ik op de vestiging een rondleiding krijgen?

Natuurlijk! Nadat je je via onze wesbite ingeschreven hebt, kun je contact opnemen met de betreffende vestiging. Wij vragen eerst een inschrijving vanwege veiligheids,- en privacyredenen van de kinderen.
 

Ik sta op de wachtlijst, wat nu?

Diverse factoren beinvloeden hoe lang het duurt voordat er een plek is voor jouw kind. Factoren die een rol spelen, zijn de gewenste startdatum, de leeftijd van het kind, de gewenste dagencombinatie, flexibiliteit in opvangdagen en opzeggingen van reeds geplaatste kinderen. Hierdoor is het moeilijk te zeggen hoe lang het duurt tot je kindje geplaatst wordt.  Zodra er een plek voor je kind is, dan nemen we direct contact met je op. Over het algemeen zijn maandag, dinsdag en donderdag drukbezette dagen. Op woensdag en vrijdag is het minder druk en zijn vaak nog plaatsen beschikbaar. CompaNanny streeft ernaar om zoveel mogelijk kinderen een plekje te geven.

Op basis waarvan beslist CompaNanny of mijn kind geplaatst kan worden?

Het toewijzen van plaatsen gebeurt op volgorde van binnenkomst van de inschrijving. CompaNanny past in bepaalde situaties echter een voorrangsbeleid toe, bijvoorbeeld wanneer het gaat om broertjes/zusjes van geplaatste kinderen bij CompaNanny of een uitbreiding/ wijziging van dagen van geplaatste kinderen. 
 

Hoe zet ik mijn inschrijving om in een contract?

Dat is afhankelijk van de beschikbaarheid op de vestiging. Nadat je je hebt ingeschreven, informeert Customer Care je of er sprake is van een wachtlijst of directe plaatsing mogelijk is. Wanneer directe plaatsing mogelijk is, kun je aangeven dat je de inschrijving graag wilt omzetten naar een contract. Wanneer er een wachtlijst is, neemt Customer Care contact op zodra er plaatsingsmogelijkheden zijn.